Ч.6 Продовження ...

 



  Тож списались із клінікою Shonan Kamakura де дуже любязний пан все пояснював, відповідав швидко, людина саме зацікавлена,  НЕ Я його задовбувала постійно, стукаючи, де ніхто не відчиняє, а він писав так само мені великі мейли з поясненнями, якщо я щось не розуміла. Вже сам підхід тут важливий, не нав'язливий, ввічливий, пояснюючий, мені вже хочеться цього японця  прийти і обійняти за його добрі слова :) 

  Операція коштує три міліона єн, це попередня ціна, яка включає всю операцію, період реабілітації та попередні аналізи і все потрібне. В доларах це 21 тис. доларів. 
  Тож питання номер один на тепер -  поїхати на першу консультацію, дістати діагноз та все що треба ДО та напланувати операцію. Наразі чекаю інформацію коли ми зможемо приїхати на тиждень. 

 Питання номер два - відкриття візи. Як з'ясувалось в Японію треба візу... тепер займаюсь і цим питанням. 

І знаєте, я б ніколи не подумала, що буду відкривати збір, в когось щось просити, десь на підкорці в мене викарбовано, що треба все сама... але от що - все змінюється і тепер я знаю, я впевнена - я  відкрию збір, бо ми самі це не стягнемо. Це важко, якби ви знали як це важко признаватись собі, що так, тобі треба цього разу допомога і "все сама" тут не вийде. Буду розказувати тут нашу історію і впевнена, що знайдемо людей, які знайдуть можливість допомогти. Світ не без добрих людей. 

Коментарі